woensdag 27 augustus 2008

Een dochter?!

Waarschuwing: deze post zullen sommigen onder jullie wat (te) zweverig vinden, maar ik wil er hier toch iets over schrijven want ik was best wel onder de indruk! (en dat ben ik normaal niet zo snel)..

Enkele maanden geleden is er iemand gestorven waar ik heel veel van hield (hou) en waar ik een heel diepe band mee had. Nu, omdat ik daar best nog veel mee bezig ben had ik voor mezelf beslist om daar nog 'iets mee te doen'. Er echt eens op een of andere manier bewust tijd voor maken om het voor mezelf een beetje te kunnen afronden.

Via via kreeg ik de gegevens van een vrouw die 'contact' kan leggen met mensen die overleden zijn.. Vorige week donderdag had ik met haar afgesproken!

Ik was er voor mezelf helemaal nog niet uit of ik daar wel echt in geloof maar het is wel een onderwerp dat mij intrigeert en (met periodes) bezighoudt. Voor mij was het ook vooral een moment om nog eens echt met die persoon bezig te zijn en had het in de eerste plaats vooral een symbolische waarde.

Dus ging ik er vorige week naartoe, niet goed wetende wat er mij te wachten stond!

En ik was echt wel onder de indruk! Ik gaf gewoon haar naam (geen foto of uitleg of wat dan ook, behalve dan dat ze onlangs overleden is) en zij vertelde dingen die ze gewoon niet zomaar kon weten.. Dingen die je ook niet zomaar even goed kan 'gokken'...

Ik stond echt versteld van de dingen die ze zei, ik herkende echt veel !

Nu, op een bepaald moment vroeg ze 'hebben jullie een kindje of een kinderwens?'. Vond dat op zich al vreemd want ik had er echt met geen woord over gerept! Ik had voor mezelf op voorhand zoiets van 'ik ben hier voor iets totaal anders en ga dan ook geen vragen beginnen stellen of ze al dan niet kindjes voor ons ziet ofzo'

Maar aangezien ze er zelf over begon zei ik dat we nog geen kindjes hebben maar wel al een hele tijd een kinderwens hebben en dat we met een soort van IVF bezig zijn.

Ze zei dat het dat was wat ze 'voelde' en dat er echt wel een kindje zal komen!! Een meisje, want ze zag haar naast mij staan!!

Ze heeft het een paar keer herhaald en klonk echt wel overtuigd. Ze zei dat ze het nog nooit fout gehad heeft en vroeg zelfs of ik haar op de hoogte wou houden...

Ik was alleszins sprakeloos! Was echt onder de indruk toen ik buitenkwam, van alles wat ze gezegd heeft!!

Heb ook zelf wel altijd ergens het gevoel gehad dat het wel goed komt, en dat er wel een kindje zal komen.. maar om dat dan nog eens van 'zo iemand' te horen..

Dat ze nu dan maar snel komt die dochter van ons, wij zijn er allebei volledig klaar voor!!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig is alles 'goed' gegaan..geen toestanden verder, pff..

Wel jammer van de pauze, maar ja, is niet anders en dan straks er weer tegenaan.

Bijzonder verhaal. Fijn dat het je steun geeft en een bevestiging van je eigen gevoel, dat het wel gaat lukken. Ben nu ook wel benieuwd wanneer je zwanger bent, of het een meisje word!

Hele fijne vakantie, geniet ervan en neem je rust en lekker zonnen!

Liefs An

Juf Ingrid zei

Hoi,ik lees hier al een tijdje in stilte mee. Vandaag wilde ik reageren... Ik heb ook al verschillende pogingen achter de rug (KID en één keer ICSI) toen een paranormale kennis van mij de "kaarten eens wou leggen". Wel, hij voorspelde ook dat ik zwanger zou worden en zeker een dochter zou hebben... Wel, hij heeft gelijk gekregen!
Nu heeft hij me onlangs teruggezien en hij "voelde" dat er een jongen naast me liep. Ik ben in de wachtweken van mijn tweede ICSI, dus wie weet heeft hij nog eens gelijk?
Ik hoop voor jou hetzelfde! Blijf erin geloven, meid! Ooit zal het je lukken!

Anoniem zei

Een heel bijzonder verhaal! Ik word toch altijd wel weer nieuwsgierig van dit soort verhalen.
Zou het ook betekenen dat die dochter nu vlakbij is? Dat zou toch wel héél fijn zijn!

liefs,
Ester

Dorien’s wandelblog zei

Dat is zeker bijzonder Elke. Het zou toch geweldig zijn als haar voorspelling waarheid zou worden. Ik hoop het echt voor jullie!
Voor nu lekker van de vakantie genieten. Veel plezier,

liefs Dorien

Flo zei

Een Chinese waarzegger voorspelde vorig jaar een zoon voor ons. Die zoon bleek een dochter en die ligt nu lekker naast me te slapen! Hopelijk heeft jouw contact-leg-mevrouw helemaal gelijk en wordt die dochter snel werkelijkheid!

Geniet van je vakantie en van de zon!

Anoniem zei

Wat een bijzonder verhaal!

Ik hoop dat ze gelijk heeft, dat zou echt geweldig zijn!

Fijne vakantie alvast, liefs doremi

Anoniem zei

Hallo,
Ik hoop voor jou dat die dochter snel komt!!! Dit zou echt wel bijzonder zijn.
Ik ben echt eens benieuwd.
Ik heb voor jouw ook op mijn log de award staan!!! Je hebt hem zeker en vast verdiend!
Liefs,
Tinne

Anoniem zei

Hey zag een reactie op mijn log dus klikte maar eens door naar hier.

Ga straks eens rustig kijken en lezen, maar dit logje las ik al. Bijzonder! En gek ook. Vind je het niet griezelig, dat iemand dat kan zien? Enfin, ik hoop dat ze gelijk heeft natuurlijk! (en een dochter kan ik aanraden.. :)

groetjes Astrid

Anoniem zei

Hoi!

Ik kwam via via op deze site en ben ook erg geinteresseerd in contact met het hiernamaals. Vooral toen mijn nichtje is overleden na 30 weken zwangerschap..
Ook ik hoop ooit nog eens bij een (goede) soort van waarzegger terecht te komen en dan het een en ander te mogen horen over haar..

Ik wens jullie heel veel succes en hoop snel op een mooie dochter voor jullie!

Groetjes Mascha