woensdag 27 augustus 2008

Maandagnamiddag dan nog telefoon gehad van uz. Waarde was al braafjes gezakt naar 13! Normaal volgende week nog eens bloed laten trekken (moet tot het echt volledig weg is) maar aangezien we nu vrijdag voor een weekje op vakantie vertrekken (zuiden van Frankrijk:) moet ik morgen al terug!

Dus morgen nog even naar Gent en dan thuis koffers pakken!! Heb er al zin in.. Lekker nog een weekje weg naar de zon terwijl de meesten juist terug komen uit verlof en weer aan de slag moeten!

We gaan er daar alleszins volop van genieten..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

haha! Ja inderdaad, ik ga maandag weer beginnen.
Maar het is je meer dan gegund hoor! Ga er maar lekker van genieten!!!

liefs,
Ester

Anoniem zei

Lieve Elke,

Natuurlijk ben ik dolblij voor mijn dochter maar ik gun jou ook zo graag een kindje! Ik wens je heel veel sterkte, kracht en succes toe!

Heel veel liefs van de moeder van An.