maandag 18 augustus 2008

Deze poging is echt een ritje op de rollercoaster en deze keer gaat ie terug naar beneden...

Heb gisterenavond een test gedaan, omdat ik niet mag blijven werken als ik zwanger ben en ik het risico niet wou nemen, en die was negatief!!

Wat, denk ik, echt wil zeggen dat het niet meer goed kan komen..

Een zwangerschapstest tekent positief vanaf je zwangerschapshormoon 50 of meer is. Bij mij was het vorige week dinsdag 24 en dan donderdag 30. Waarde moet om de paar dagen ook verdubbelen normaal dus kan het nu echt niet meer onder de 50 zitten om goed te zijn!

Maar ik blijf gewoon trouw 3x per dag medicatie nemen tot donderdag. Dan moeten we terug naar uz voor een bloedtest en wordt beslist of ik al dan niet met de medicatie moet stoppen!!

Bedankt voor de vele reacties en kaarsjes, doet echt deugd! Als dit niet lukt zal het, zoals Pobb al zei, de generale repetitie geweest zijn! Wat ook wil zeggen dat de première eraan zit te komen he:)

En doremi, bedankt voor de nominatie!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ontzettend jammer! Zal ik even doorduimen of alvast gaan duimen voor de Grande Première?
Liefs Doremi

Anoniem zei

gedsie Elke, wat een onzekerheid waar je nu in zit.Zwanger maar hcg die niet genoeg stijgt.
Wat een onzekerheid..pff.
Ik duim voor je donderdag. Moet je dan opnieuw bloed laten prikken?
Kaarsje branden voor je meid, dat het alsnog pos mag uitdraaien.

Liefs Kato

Ps zit in Brugge en omstreken :) mijn familie woont daar namelijk.. ben immers zelf een belg.

Dorien’s wandelblog zei

Wat een moeilijke en onzekere tijd is het voor jullie Elke. Ik hoop dat je ondanks negatieve test, toch een goede uitslag krijgt donderdag.
Sterkte met afwachten, en heel erg bedankt voor je lieve berichtjes bij mij.

liefs Dorien

Anoniem zei

Jeetje zeg, wat blijft dat toch spannend, ppffffff.....niks aan. Blijf nog duimen hoor, net als vele anderen en wie weet helpt het, IK HOOP HET ZO!

Liefs An

Pobb zei

hey elke-meisje... t is niet grappig zo he? Schrale kale en koude troost.... t kán.
Je bent, zo kan jij nu stellen, een beetje zwanger...

En wie weet gaat t net als bij mij en heb je volgend jaar om deze tijd je handen vol baby! gaan we gewoon van uit he? je lijf heeft nu voloende geoefend....!

een extra dikke virtuele knuffel!

Anoniem zei

Tjemig Elke, ben ik ff een paar dagen weg, wat is er veel gebeurd in die korte tijd....

Pfff wat krijg je het voor je kiezen...

Ik ga heeeeel hard duimen dat het goed komt donderdag!

liefs,
Ester

Anoniem zei

Hay Elke

PSST... kom eens kijken :)

groetjes Kato

Dorien’s wandelblog zei

Trek je het allemaal nog Elke?
Geen nieuws is vooralsnog goed nieuws hoop ik.
Sterkte met wachten!

liefs Dorien