dinsdag 5 augustus 2008

Nog een week te gaan..

Zo, de eerste wachtweek zit er bijna op!! Volgende week dinsdag worden we in het uz verwacht om bloed te laten trekken..

Die eerste wachtweek heb ik eigenlijk nooit echt moeilijk gevonden. Dan ben ik er altijd nog vrij gerust in want er kan toch nog niets misgaan (eigenlijk wel natuurlijk maar je merkt het nog niet).

Maar vanaf de 2de week wordt het lastiger. Dan begin ik altijd vanalles te voelen enzo wat maakt dat ik er veel te veel mee bezig ben..

Wat zou het toch fantastisch zijn moest het nu eindelijk eens gelukt zijn!!

Er zijn in onze directe omgeving heel wat kleine kindjes, en meestal heb ik daar geen probleem mee. Maar vorig weekend kreeg ik opeens toch even een 'klopje' toen ik mijn petekindje van 4 maand vredig zag slapen in zijn parkje(: Was lang geleden dat ik echt nog moest vechten tegen mijn tranen...

Soms doet het gewoon echt 'pijn' om een baby'tje te zien! Want daar wacht je zelf al zo lang op en verlang je zo hevig naar...

MAAR, wie weet! Misschien zit dat wachten er na deze poging wel op, en kunnen we beginnen aftellen:) Ik hoop het zo!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop met je mee!!

Volgende week ben ik er niet, dus kan ik niet reageren, maar ik zal zeker aan je denken!

Succes en liefs,
Ester

Anoniem zei

Lieve Elke,
Ik wens je heel veel succes in de laatste wachtweek en hoop en duim voor je dat het wachten dit keer niet voor niets is!!!!!
Liefs en een knuffel, doremi

Dorien’s wandelblog zei

Ha Elke,

Ja meis, nu gaat het echt spannend worden. Ik leef met je mee. Hoop dat je de tijd goed doorkomt tot volg.week.

Bij mij alles okay. Net terug van een lang weekend zee, dus lekker veel afleiding gehad. Nu aftellen he. Strepen we samen de dagen af tot na het weekend, okay?
Heel veel succes,

liefs Dorien

leuke foto's van jullie bruiloft!

Anoniem zei

Hallo,
Wat spannend. Mijn duimen draaien hier!!!!!! Veel geluk!
Liefs,
Tinne

Anoniem zei

Hey hoi,

We waren even op vakantie, vandaar mijn late berichtje!

Maar inderdaad al over de helft, schiet aardig op moet ik zeggen. Gelukkig maar.....

Nog eefjes volhouden en duimen maar en wie weet!!

Hoe is het met jou verder?

Liefs An

Dorien’s wandelblog zei

hai Elke,

hoe is ie bij jou? Trek je het allemaal nog? Ik hoop dat het nog rustig is.
Hier is het afzien begonnen, bleh, zit er aardig doorheen. Maarja, nog even doorbijten...
succes he,

liefs Dorien

Anoniem zei

Hay Elke

Nog een week.. ik duim voor je.
Heel erg spannend...laten we hopen dat er straks een dikke vette + staat en je pos nieuws krijgt vanuit Gent.
Duimen draaien overuren op dit moment.
Succes, hoop voor je dat de laatste weken snel voorbij is.

leuke foto's trouwens :)