woensdag 20 augustus 2008

Nog geen regels te bespeuren maar heb wel al paar dagen af en toe wat buikpijn. Zo die zeurderige buikpijn op de achtergrond die er meestal op wijst dat mijn regels wel op komst zijn..

Heb gisterenavond ook nog eens een test gedaan en die was negatief!

Ik heb echt wel geen hoop meer dat het nog goed komt met deze poging. Dat het maar snel morgen is zodat ik kan stoppen met die medicatie en mij daarna kan concentreren op de volgende poging!!

Ben moe en mijn borsten voelen soms wat anders dan anders maar dat komt gewoon door die medicatie denk ik! Maakt alles wat verwarrend..

Maar alleszins, een beetje zwanger zijn dat heb ik al aardig onder de knie! Hopelijk heeft mijn lichaam nu voldoende geoefend om het volgende keer 'voor echt' te doen!!

Voor de rest alles ok! Alleen op 't werk zit ik een beetje in een moeilijke situatie.. Ben iets te weten gekomen dat ik beter niet zou weten.. Is een heel delicate situatie en het feit dat ik dat 'ontdekt' heb zorgt voor spanning en da's nooit leuk natuurlijk!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Elke gedsie meid...wel zwanger, niet zwanger.. je lijf die je voor gek aan het houden is.
Succes morgen... ik denk aan je..En kan me voorstellen als het dan fout is je zo iets hebt van ik wil weer verder.

MM je werk... ook daar ellende..kan je er iets mee??
Sterkte meid.

Kato

Anoniem zei

Wil je even laten weten dat ik aan je denk!

Sterkte met alles!

liefs,
Ester

Dorien’s wandelblog zei

Kan me levendig voorstellen dat de hoop op een goede afloop als sneeuw voor de zon verdwenen is. Het is ook zo slopend die onzekerheid. Hopelijk weet je morgen waar je aan toe bent en kun je weer vooruit kijken.
Sterkte, ik leef met je mee,

liefs Dorien

Anoniem zei

Kan me voorstellen dat je niet meer durft te hopen meis....maar het komt vaker voor dat test pas na twee weken ofzo positief is. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, daarom zal ik wel voor je hopen en duimen....
Sterkte meis!
Liefs Doremi