donderdag 14 augustus 2008

the story continues..

Deze poging is toch nog niet volledig ten einde! Deze morgen bloed laten trekken en ondanks de negatieve test is de waarde van mijn zwangerschapshormoon toch een beetje gestegen!!

Het blijft heel erg aan de lage kant, maar ze willen de hoop toch nog niet helemaal opgeven!

Ik moet dus verder alle medicatie blijven nemen en afwachten.. Volgende week donderdag terug bloed laten trekken.

Eén ding weet ik wel, ons embryo'tje is een echt vechtertje en wij vechten en hopen dapper mee!!

Kans is klein maar zolang er een kans is, is er hoop! En hoop doet leven toch? Misschien wel letterlijk in dit geval...

Laten jullie allemaal een kaarsje branden?!

Ik wil iedereen trouwens ook bedanken voor de vele lieve reacties, is echt wel een hele steun in deze verwarrende tijden!!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Je wordt flink heen en weer geslingerd. Hopen dat je vandaan weer omhoog geslingerd bent en daar ook mag blijven...

Heel veel sterkte deze week, zullen 7 lange dagen zijn ben ik bang. We duimen stug verder hoor!

Liefs

Anoniem zei

Natuurlijk brand ik een kaarstje voor je!
Sterkte meis en natuurlijk veel geluk! Ik hoop op een goede afloop!
Liefs doremi

Anoniem zei

Het kaarsje gaat nu aan hier voor jou.Zet 'm op, hou vol, hou vast!

Anoniem zei

Ik dacht dat dit alleen in soaps gebeurde! Laten we hopen dat jouw sprookje ook werkelijkheid wordt...

Dorien’s wandelblog zei

jeetje, wat enorm spannend Elke.
Ik blijf ook met je meehopen dat dit vechtertje bij je wil blijven. Veel sterkte, ik leef met je mee!

liefs Dorien

Pobb zei

kaarsjes? heb zojuist de boom naast ons huis in de fik gestoken voor extra hoop en gelukjes...

kuskuskus

Anoniem zei

Zo hey, wat een achtbaan van spanning......toch niet einde.
Dan duim ik keihard voor je verder uiteraard en hoop ook ik dapper met jullie mee....op zeeeeeer goed nieuws aanstaande donderdag!

Liefs An

Pobb zei

zeg meis..wat zijn je waardes eigenlijk? weet je dat?

gaat t nog?

Flo zei

Oh lieve Elke, wat een geduld moet jij toch opbrengen!

Ik weet van vrouwen met HCG-waardes onder de 50 aan het begin van de zwangerschap die gezonde kindertjes ter wereld brachten. Hopelijk hoor jij daar ook bij!

Anoniem zei

Ik heb je genomineerd voor een blog-award!

PS Is er al goed nieuws???

Liefs

Anoniem zei

ook hier branden de kaarsen voor jou en jullie kleine vechtertje!
Hoop doet leven zeggen ze, ik wens je toe dat dat in jullie geval letterlijk zo is!