zaterdag 9 augustus 2008

Spannend

Begin stilaan te beseffen dat het deze poginng gewoon echt spannend zal worden!! Heb al altijd mijn regels gekregen voor de testdatum dus moest ook nooit in spanning op hun telefoontje zitten wachten... Wat nu dus waarschijnlijk wel het geval zal zijn!!

Nog een paar dagen en dan is het zover.. Dinsdagmorgen bloed laten trekken, en in de namiddag, op 't werk, 'geduldig' wachten op een telefoontje... Pffffff

Maar het grote voordeel hieraan is dat ik nu wel redelijk op mijn gemak ben! Normaal zou ik nu toch al een paar dagen 'vanalles' voelen en analyseren en constant naar het toilet willen om 'even' te kijken of er nog niets is.. Dat heb ik nu dus niet en dat scheelt wel veel (voor mijn humeur dan:)

Braafjes afwachten tot dinsdag dus!

Heb deze nacht gedroomd dat ik een beetje bloed begon te verliezen, hoop maar dat dat geen voorspellende droom was...

PS: hele dikke proficiat aan Johny en Flo met de geboorte van hun prachtige dochter!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Spannend hoor! Ik hoop voor je dat je dinsdag makkelijk gaat halen en dat je dan op je werk mag gaan juichen!

Duim nog hard verder.

Liefs

Pobb zei

ja meis, dit zijn de zogenaamde killin'hours.... kom op... kom op... kom op... we duimen heeeeel hard!

xxx

Anoniem zei

Oow, jeetje wat spannend meis!!!! Ik hoop zooo dat het raak is!
Gek hè, hoe je met meiden mee kunt leven die je eigenlijk niet echt kent... Maar ik doe het echt!
Ik duim heel erg hard. Ennuh, rare dromen hebben is ook een zwangerschapskwaaltje hè?
Liefs doremi

Anoniem zei

Afgesproken!!!!

Anoniem zei

Hoi Elke,

Wat een mazzel dat je bloed mag laten prikken, wij moeten zelf een test doen. Hebben vorige keer twee testen duur betaald(van die digitale) zonder goed uitkomst. We hebben dan ook besloten niet op dinsdag te testen, maar misschien wel op woensdag. Wil niet testen vlak voordat ik naar mijn werk moet. Maar wat mag jij vroeg bloed prikken...is zeker sneller duidelijk of zo?

Verder rustig hier, al word ik zelf wel wat onrustig.

En jij?

Goed weekend!!!

Flo zei

Bedankt voor je lieve reacties! Ik hoop zo dat we het estafette-stokje aan jullie door kunnen geven en nu ik zwanger-af ben, dat jij zwanger bent! Nog even volhouden meis, ik duim hard voor je!

Dorien’s wandelblog zei

Hai Elke,

Wat fijn dat je nog zo op je gemak bent. Dat scheelt een hoop! Ik hoop en duim met je mee! Nog ff doorbijten tot dinsdag en dan hopelijk heel goed nieuws.

Hier is de hoop nogal aan het verdwijnen. Heb rug- en buikklachten, ben er helemaal niet gerust op. Nog geen ongi, maar ik vrees dat het eraan zit te komen. Een sprankje hoop blijft, maar ik reken nergens op. Maargoed, elke dag tot de testdatum (donderdag) is er 1, dus je weet nooit.

He, heel veel succes, ik denk aan je.

liefs Dorien