zondag 10 augustus 2008

verwarrend

Gisteren zag ik opeens iets lichtbruins in mijn onderbroek... Was niet veel maar wel genoeg om direct in paniek te denken dat deze poging ook niet gelukt is..

En dan kreeg ik gisterenavond ook nog buikpijn, de hele avond! Zo echt die buikpijn die ik ook altijd heb als ik mijn regels ga krijgen!

Dus...ik begin echt te vrezen dat het niet gelukt is en dat mijn regels gewoon nog niet doorbreken door al die medicatie!

Nu, vandaag heb ik geen buikpijn meer en ook niets 'bruins' meer dus een beetje hoop blijf ik natuurlijk wel houden!!

Had nog een (goedkope) zwangerschapstest liggen en die heb ik deze morgen gedaan maar was ongeldig. Zal dus toch nog wat geduld moeten hebben!!

We zien wel... Ik kan er toch niets aan veranderen:)

Bij deze wil ik Dorien en An, die op ongeveer het zelfde moment van de wachtweken als mij zitten, nog veel succes wensen!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja... het kan ook dwars door de medicatie heen. En het zegt ook niks als het er niet doorheen komt....
Wat een zenuwslopende ellende.
Maar je instelling 'we zien wel' lijkt me wel een goede. Ontspanning is tenslotte prettig!

Hou vol!!
liefs,
Ester

Dorien’s wandelblog zei

oh wat ellendig toch dat afwachten tussen vrees en hoop...ik weet zo goed hoe je je voelt. Ik hoop dat het niet is wat je denkt en dat het toch goed gaat aflopen.
Thanx voor je support!

Hier nog steeds geen ongi, maar wel behoorlijke buikpijn vannacht, dus ik vrees dat het niet lang meer zal duren. Pfff, we wachten het maar weer af.

He Elke, succes en sterkte, ik leef met je mee!

Anoniem zei

Wat zijn die laatste wachtdagen toch steeds spannend! Zelfs om mee te leven vind ik het al slopend voor jullie (nu 3 tegelijk in de laatste wachtdagen)

Ik duim er nog op los dat het straks gewoon iets van de innesteling bleek te zijn, of een klein wondje veroorzaakt door de bolletjes.

Hou vol!

Liefs

Anoniem zei

Hoi Dorien,
Hoe is het met je ??
Ik wil je even laten weten dat ik mijn duimen nog steeds draaien hoor, meid !!!
Zet 'm op deze laatste dagen...

Liefs, Geraldien

Anoniem zei

Hoi Elke,

Ik lees je weblog via Dorien.
Wat een spannende tijd he ?
Ik hoop dat je over een paar dagen een mooie positieve test in handen hebt, meid !!
Ik duim voor je !!!!

Liefs, Geraldien
www.bolt.tk

Anoniem zei

Oh, wat spannend! Nog een test!

Dorien’s wandelblog zei

Hai Elke,

Hoe is het? Hopelijk niets doorgezet? Heb je nog een testje gedaan? Ik hoop met je mee hoor op goed nieuws.

Het weekend goed doorgekomen, en hoewel nog steeds geen ongi te bekennen, toch een testje gedaan die negatief was. Dus mijn hoop is zo goed als verdwenen. Nu afwachten wanneer het gaat doorzetten. Bleh bleh bleh.

Ik hoop echt dat ik voor jou wel een gat in de lucht kan springen morgen.
Hou je taai,

liefs Dorien

Anoniem zei

Oo, wat ellendig allemaal, je zult dus toch langer moeten wachten, maar goed altijd nog een stuk beter dan als het echt was doorgezet! Meis, ik hoop voor je dat het raak is.... Veel geduld nog! Duim duim duim duim duim!
Liefs doremi