maandag 8 september 2008

Back to reality

Terug thuis en ondertussen zelfs al terug aan 't werk! Wat gaat verlof toch altijd veel te snel voorbij...

Weekje Frankrijk was leuk maar zou toch niet meer terug naar dezelfde plek gaan. De eerste dagen hadden we mooi weer en konden we genieten van buiten eten en in het zwembad gaan, maar na een paar dagen was het gedaan en hebben we best wel wat regen en onweer gehad!

Ons huisje was ook heel erg afgelegen! Er was echt niets in de buurt. Voor de dichtstbijzijnde winkel moesten we een goed half uur rijden..

Maar goed, met een weekje kan je niet veel misdoen natuurlijk al had het niet veel langer moeten duren.. Maar had daarna best nog wel een weekje thuis verlof willen hebben:)

Had voor mijn vertrek ook nog overlegd met uz! Waarde was ondertussen volledig weg en we mogen deze maand toch een poging doen!! Degene die gezegd had dat we een maand moesten overslaan dacht dat we al onze pogingen met medicatie doen en dat kan nu deze maand niet maar wel gewoon een poging in mijn spontane cyclus.

Dus ben ik vorige week terug met de ovulatietest begonnen en hebben we nu donderdag een terugplaatsing (bij goed ontdooien natuurlijk)

Lets get lucky!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, wauw!!
Dat klinkt super en heel snel!!!

Dorien’s wandelblog zei

jeetje overmorgen al de tp. Wat spannend zeg. Ik zal voor je duimen hoor! veel succes,

liefs Dorien

Juf Ingrid zei

Ik wens je veel succes voor morgen. Ik duim met alle krachten mee dat de TP kan doorgaan! En dat je dan daarna de vervelende wachtweken in kan gaan... Toi toi toi!

Juf Ingrid zei

Het woord "vervelend" is misschien wat slecht gekozen (het komt negatief over als ik mijn berichtje herlees). Het is nochtans niet zo bedoeld. Ik wil alleen maar zeggen dat het "vervelend" is dat je dan zo lang moet wachten eer je hét weet! Toch: véél succes!

Anoniem zei

Succes morgen!!

Anoniem zei

Hallo,
Wat spannend! Heel veel succes morgen. Hoeveel gingen ze er ontdooien? Ik ben echt eens benieuwd.
Groetjes,
Tinne

Anoniem zei

jeetje vandaag dus weer nieuwe hoop voor jullie. Ik hoop dat je gauw net zo gelukkig zwanger zult zijn als ik op dit moment ben (12,4 wk na 3de ICSI). Heel veel sucecs, de kaarsen gaan hier weer voor je branden!