vrijdag 26 september 2008

Cadeau'tjes kopen voor andermans kinderen..

De laatste tijd zijn er zoveel verjaardagen en doopfeesten dat we een beetje het gevoel krijgen dat we constant cadeau'tjes kopen voor andermans kinderen!

Morgen terug een doopfeest, ik ben meter dus heb best wel wat 'taken' te vervullen tijdens de viering..

We hebben de laatste tijd al zoveel speelgoedwinkels en babyzaken afgedaan dat ik waarschijnlijk blindelings kan gaan shoppen voor ons eigen kindje... als ik eindelijk eens zwanger raak natuurlijk!!

Vandaag had ik het er toch een beetje moeilijk mee (:

Maar gelukkig valt het meestal allemaal best mee en kan ik ook echt genieten van andermans kinderen!!

Voor de rest niet veel speciaals, vorige zondag mijn regels gekregen dus kan ik begin volgende week terug met de ovulatietest beginnen!

Op hoop van zege:)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, ik begrijp je helemaal. Ik heb op wat kinderverjaardagen gezeten... toekijkend hoe leuk het allemaal is, maar je wil zelf ook zó graag!
Ik kon het meestal ook prima hebben, maar af en toe vloog het me even aan.

liefs,
Ester

Anoniem zei

Hallo,
Bedankt voor je reactie op mijn blog maar ik heb helaas geen goed nieuws. Het zal voor de 4de ICSI worden :-)
Ik las dat jij de ovulatietesten weer mag bovenhalen. Wanneer is jullie volgende cryo poging?
Groetjes,
Tinne

Do zei

Dat is helemaal niet gek hoor, dat je het af en toe moeilijk hebt! Dat heb ik ook...wat zou het leuk zijn om voor je eigen kindje te mogen shoppen hè? Maar die tijd komt vast en zeker....
Dikke knuffel
Doremi

Anoniem zei

Even als reactie op jouw reactie bij mij (lekker duidelijk...): wat vreemd dat het zo verschilt hè? Nu zijn de verschillen per ziekenhuis toch al groot, maar elke keer verbaas ik me er weer over.
Het nadeel is wel dat ik weer heen en weer moet rijden, maar ach.... als zij denken dat het helpt, doen we wel gekkere dingen dan heen en weer rijden, toch?

liefs,
Ester

Anoniem zei

Hoi Elke,

De ene keer is ook zwaarder dan de andere keer. Ik weet nog heeeeel goed hoe het voelt. Ja je bent blij voor een ander, maar je wilt zelf ook zo graag! Ik hoop zo dat het niet lang meer gaat duren bij jullie!!!

Echo ging heel goed, ze groeien goed, al vijf centimeter. Hartjes klopten nog steeds en ze bewogen, 1 zelfs heel lekker druk, was mooi om te zien. Ik hoop dat jij dit ook mee mag maken, blijf voor je duimen.

Liefs An

Dorien’s wandelblog zei

begrijpelijk dat het af en toe knap lastig is allemaal. Ik hoop dat jullie straks de winkels leeg mogen kopen voor jullie eigen kindje. Heb vertrouwen Elke,

liefs Dorien