donderdag 29 november 2007

Vergaderen

Had onlangs een hele namiddag vergadering voor mijn werk. Was een vergadering voor alle personen die dezelfde job als mij doen maar dan op een andere afdeling (allemaal ergens in Belgiƫ)

Vond het verschrikkelijk!! Naast mij zat iemand die net in dienst was (sedert begin oktober) en haar beperkte ervaring blijkbaar goed wou maken door zich te gedragen alsof ze een van de stichters van de organisatie was en er alles van wist...

Op ALLE vragen en mededelingen gaf zij een reactie, of het nu over haar afdeling ging of niet, of het nu een zinvolle opmerking was of niet... En ik werd er verschrikkelijk ambetant van!

Heb het sowieso niet zo begrepen op urenlange vergaderingen (iedereen die eindeloos hetzelfde zegt maar op een iets andere manier geformuleerd - en op het einde dan het besluit dat we er voorlopig 'niet uit geraken en het meenemen naar de volgende vergadering')

Vroeger kon ik mij altijd heel lang inhouden.... er moest echt al veel gebeuren voor ik (negatieve) commentaar gaf... nu moet ik mij serieus inhouden om niet te vlug commentaar te geven...:)

Denk dat ik volgende keer maar mijn kat stuur naar zo'n vergadering en achteraf gewoon het verslag opvraag!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Als ik dan in een echt slechte bui ben ga ik mijn buren middels rollende ogen en steeds hardere zuchten ophitsen om zo'n type in de val te laten lopen.

Of ik zal haar in ieder geval iets te hardop naar haar mening vragen, als ze die voor de verandering een keer niet geeft :-)