maandag 26 november 2007

Rustig weekend gehad... Gezellig thuis met de stoof en de 2 katten binnen handbereik!

Zaterdag heb ik ook terug mijn regels gekregen dus deze morgen gebeld naar ziekenhuis om een afspraak voor een echo te maken! Ze verwachten ons volgende week woensdag om 8u50.

Op naar de volgende terugplaatsing! Hopelijk verloopt het ontdooien nu toch een stuk vlotter dan vorige keer!!

Ik hoop (niet zo) stiekem dat ze deze keer eens 2 embryo's kunnen terugplaatsen. Vroeger zei ik altijd dat ik liefst geen tweeling wou maar ben daar ondertussen toch serieus op teruggekomen. Zou het nu zelfs fantastisch vinden, onze kinderwens in één keer vervuld!

Pas op, we weten best dat dat heel erg zwaar zou zijn maar... ik zou daar minder tegenop zien dan tegen nog eens (wie weet hoeveel keer) heel dit 'gedoe'...

Enfin, dit is natuurlijk heel erg op de feiten vooroplopen! Best eerst even afwachten en zien hoe het deze keer loopt :)

Geen opmerkingen: