donderdag 15 november 2007

Hout

Amai.... ik voel mijn armen en benen bijna niet meer!

Hebben vandaag een hele voorraad hout laten leveren om de winter(s) warm door te komen maar da's werken zeg! (tja, ben dan ook niet veel gewoon he, op 't werk moet ik hoogstens een balpen of rolletje tip-ex vasthouden...)

Alles moest eerst in de garage en dan van daaruit, door het huis, naar de tuin. Waar we nog vlug een soort 'houtkot' moesten ineenflansen.

De chauffeur kon niet voor onze poort staan omdat een van onze buren zijn auto daar geparkeerd had en niet thuis was om hem te verzetten... Dus hebben we wel wat heen en weer moeten lopen!

Maar.... vanavond kan ik nu wel lekker in de zetel liggen met zicht op de houtstoof en luisteren naar het hout dat in vlammen opgaat.... heb ik altijd zo'n mooi, rustgevend geluid gvonden!

De winter mag komen, wij zijn er klaar voor! Heb trouwens op het weerbericht gehoord dat er zondag kans op sneeuw is!! Van goeie timing gesproken :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Is de spierpijn weer wat verminderd inmiddels? Klinkt wel winters allemaal, heerlijk!

(Enne, je Vlaams klinkt zo warm, leuk om te lezen voor een harde-G als ik!)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.