maandag 5 november 2007

Gesprek

Vandaag op gesprek bi j de prof geweest. Hij blijft voorlopig bij wat hij ons vorige keer al vertelde. Hij denkt dat het probleem niet bij mij of bij de innesteling ligt maar bij de embryo zelf...

Pech hebben dus dat er toch ergens een foutje zat zodat er geen innesteling en dus ook geen zwangerschap kon van komen!

Heb gezegd dat ik toch zeker wil zijn dat er bij mij niets is dat een innesteling in de weg kan staan en hij is akkoord om een hysteroscopie te doen bij mij. Daarbij kijken ze in de baarmoeder om te zien of er iets in de weg zit ofzo.

Hij bevestigde (deed zelf een echo) dat ik inderdaad een vleesboom heb, maar een kleintje en hij denkt niet dat het daaraan kan liggen. Maar na die hysteroscopie zullen ze daar beter zicht op hebben.

Heb een afspraak voor binnen 14 dagen. Als alles er goed uit ziet gaan we gewoon door met het terugplaatsen van onze ingevroren embryo's en als ze toch iets gezien hebben moeten we eerst terug op gesprek bij de prof om te bespreken wat er dan moet gebeuren!!

Ben blij dat er toch even verder gekeken wordt en dat het allemaal zo snel kan!!

Geen opmerkingen: