maandag 6 oktober 2008

Gisteren kwam er een lachend gezichtje te voorschijn op de ovulatietest! Even naar het uz gebeld en de terugplaatsing zal donderdag zijn!!
Natuurlijk nog even afwachten hoe het ontdooien deze keer verloopt... Ze bellen donderdagmorgen om te zeggen of het doorgaat of niet!
Voor de rest zal het een drukke week worden! Vandaag gelukkig een dagje verlof (overmacht! wegens staking van alle openbaar vervoer en doordat ik zo ver woon van waar ik werk mocht ik vandaag thuisblijven van mijn baas)!
De laatste tijd zijn Guy en ik druk in de weer met uitzoeken of het al dan niet realistisch is om ons huis te verkopen en terug te bouwen, maar dan in een heel andere regio dan waar we nu wonen... Ik heb namelijk een heel goeie job maar die is in Gent terwijl wij in het Waasland wonen (tegen de Nederlands grens - als we hier 2 straten verder wandelen zijn we al in het 'buitenland') en da's helemaal niet zo praktisch! Sommige dagen ben ik 3 uur onderweg en da's echt niet te doen!
Nu heb ik dat er misschien nog voor over maar eens er kindjes zijn wil ik niet meer zoveel tijd verliezen! Komt daar ook nog bij dat al mijn vrienden en familie en ook enkele van Guy daar wonen dus zouden we graag verhuizen!
Maar da's natuurlijk niet zo simpel en er komt best veel bij kijken! We hebben al een heel mooi stuk bouwgrond op het oog maar moeten nu eerst (zo snel mogelijk) uitzoeken of het allemaal betaalbaar is enzo...
Dat gaan we dus dinsdag oa doen na 't werk. Donderdag gaan we naar zee, op bezoek bij mijn oma en vrijdag heb ik dan die interne studiedag op 't werk met 's avonds een BBQ (jaja in oktober!) bij een ex-collega.
Zaterdag gaan we naar een bouwbeurs overdag en 's avonds zijn we uitgenodigd om te gaan eten bij een vriendin van mij. En dan is het zondag het (eerste) verjaardagsfeestje van het zoontje van Guy zijn broer..
Druk, druk wordt het dus deze week! Gelukkig dat ik vandaag lekker lui in de zetel kan zitten:)

3 opmerkingen:

Juf Ingrid zei

Mijn duimen staan alvast naar boven gericht! Ik hoop echt vann harte dat er donderdag een TP zal zijn. Wat ik me eigenlijk afvraag. Ik las in één van je vorige berichten dat je zo'n meerdere embryokes in de diepvriezer had. Toch had je vorige keer geen TP. Ontdooien ze maar 2 embryokes per beurt? Ik denk dat ze bij mij (in Jette) er eerst 2 ontdooien. Overleven die het niet, dan ontdooien ze de volgende...enz.
Enfin, hoedanook: VEEL SUCCES!

Elke zei

@ olifant

Hey Kaat

Soms kunnen ze inderdaad 2 andere embryo's ontdooien als die eerste niet 'gelukt' zijn! Maar het hangt er een beetje vanaf... als ze direct niets meer doen na het ontdooien dan kan dat, maar als ze eerst nog een tijd verderdelen en dan stoppen kan dat niet meer want dan is het eigenlijk al te laat!

gr
Elke

Anoniem zei

Succes morgen!!!

liefs,
Ester