maandag 15 oktober 2007

Joepie!

Ondertussen natuurlijk al naar uz gebeld en goed nieuws! Van de 36 eicellen waren er 32 rijp en daarvan zijn er 26 bevrucht!!

Wij hebben nu dus 26 embryo's in de 'stoof' van het uz zitten!!

Terugplaatsing is morgen al, moeten er om 8u zijn...

Je had dus gelijk Kata: het werd een prachtige oogst!!

Nu alleen nog hopen dat Vita ook gelijk krijgt he! Een prachtig baby'tje nu en later een broertje of zusje uit de diepvries :)

Ik hou jullie alleszins op de hoogte!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben een beetje stalker vandaag, waarvoor mijn excuses, maar ik was zo nieuwsgierig! En dan morgen de terugplaatsing al...

Ik wens jullie een heel fijne avond (en een Belgisch speelkameraadje voor de aanstaande baby van Kata), rust lekker uit voor morgen.

*En dan ga ik nu maar snel weer aan het werk, hoop neuzerige collega's hier*

moos zei

Hoi Elke,

Leuk he, tante worden van een prachtig neefje! ;-) Ook jij gefeliciteerd.

En wat hebben jullie knap je best gedaan, zeg! Zoveel bevruchtingen, prachtig. Heel veel succes en plezier bij de terugplaatsing.

Groetjes, Esther