donderdag 25 oktober 2007

Al een beetje goed nieuws!

Hebben deze morgen een brief gekregen van het uz met daarin het aantal ingevroren embryo's...

En het zijn er maar liefst 22!!! Wat gigantisch veel zeg:)

Natuurlijk zijn we hier ongelofelijk blij mee!! maar... we weten ondertussen ook wel al dat goeie 'tussenresultaten' nog geen garantie op een goed eindresultaat geven en da's natuurlijk het enige dat uiteindelijk telt..

Ons embryo'tje dat teruggeplaatst werd is een score 5 (ocharme, had toen nog maar 4 celletjes en moest al punten scoren...) en da's heel goed! In het evaluatiegesprek met de prof zei hij dat er van alle embryo's maar 5% score 5 is....

Maar het zegt ook niet alles, want de eerste keer hadden we ook een score 5...

Ik ben heel blij met hoe deze poging tot nu toe gelopen is, maar ik blijf voorzichtig en toch wat bang want het is nog altijd afwachten...

De stress begint stilaan toe te nemen!! Ben echt bang aan het worden en het liefst zou ik in mijn bed kruipen en slapen tot volgende week dinsdag en dan direct horen of ik zwanger ben of niet!

Dat het weekend maar vlug voorbij is! (dit zal dan zo ongeveer de enige keer zijn dat je mij dit hoort zeggen:)

1 opmerking:

Anoniem zei

Heeeel veel sterkte!!!