zondag 10 mei 2009

Punten tellen enzo..

Alhoewel ik van mezelf vind dat ik de laatste tijd best let op wat ik eet en ook regelmatig sport bewees de weegschaal mij gisteren het tegendeel!! Kon mijn ogen bijna niet geloven toen ik het cijfer zag..

Ok, als ik mijn BMI uitreken dan zit ik perfect op mijn gewicht maar toch wil ik er zo'n 6 kilo af!!

En dus ga ik punten tellen! Mijn schoonzus is 20 kilo kwijt zo en dus heb ik mij er ook even in verdiept! Vanaf morgen begin ik ermee!!

En het zou mij niet verbazen dat de kilo's er dan inderdaad af vliegen want alles wat ik lekker vind mag dan niet meer.. Het mag wel maar dan ben je al heel veel van je punten kwijt..

Kaas vond ik altijd zo (lekker) gezond maar zal ik nu echt van mij menu moeten schrappen vrees ik, anders gaan al mijn punten daaraan op!

Ben eens benieuwd hoeveel ik na een week kwijt zal zijn als ik braaf punten tel!

Voor de rest gaat alles goed! Vrijdagavond zijn Guy en ik naar de sauna geweest! Ik zeg wel sauna maar daar ga ik eigenlijk maar heel even in om op te drogen, de rest van de tijd vind je mij in het stoombad of bubbelbad en da's echt puur ontspannen en genieten!

Gisteren zijn we gaan fietsen, een route van 50km! Daarmee is mijn start to bike avontuur dus tot een goed einde gebracht!!

Vandaag ben ik een dagje alleen thuis want Guy is deze morgen vroeg vertrokken voor een dagje vissen op zee! Vanavond ligt er dus, hopelijk, verse vis op ons bord!

Komende donderdag heb ik nog een verwendag! Maar dan met een vriendin. We gaan ons, met de bon van de flair '2 voor de prijs van 1', eens goed laten verwennen!

Ik begin nu toch ook een beetje ongeduldig te worden en af te tellen tot we terug met een poging mogen beginnen!! Gelukkig gaan we in juli op vakantie en als we terug zijn is het zover!!

Nu alleen nog hopen dat alles goed zal zijn bij de nacontrole van mijn operatie binnenkort!

1 opmerking:

Ester zei

En hoe gaat het met het tellen?

Succes ook bij de nacontrole. Ik hoop dat alles goed is!

liefs,
Ester