dinsdag 19 mei 2009

Dierentuin en op controle











We hebben een heel druk weekend achter de rug! Vrijdagavond zijn we gaan eten, naar een zalig wokrestaurant met een groot buffet met heel veel keuze.. Was super lekker!

Die avond hebben we dan een logé voor het weekend meegenomen naar huis. Een gastje van 14 die duidelijk een echte puber aan het worden is! Grappig om zien hoe belangrijk zijn 'look' geworden is, alles moet echt juist zijn!

En dan in de zetel hangen en alles 3 keer moeten vragen voor er een antwoord kwam:)

Zaterdag zijn we naar de dierentuin in Antwerpen geweest! Was niet zo druk, ondanks de zwangere olifant die op punt van bevallen stond..

's Avonds moesten we dan nog naar een verjaardagsfeestje. De zondag kregen we bezoek van Guy zijn broer met vrouw en kind en 's avonds zijn we onze logé thuis gaan afzetten en zijn we daar dan nog blijven eten!

Vandaag ben ik een dagje thuis want deze namiddag moet ik naar het uz op controle! Ik heb een afspraak bij de dokter die de operatie gedaan heeft. Hij gaat een hysteroscopie doen om te kijken of 'de wonde' aan mijn baarmoeder mooi genezen is! Hopelijk ziet het er allemaal goed uit en geeft hij zijn goedkeuring om in augustus terug te starten!!

Ben ook eens benieuwd wat hij ervan zal zeggen dat er nog altijd een draadje in mijn navel zit, 3 maanden na de operatie:)

3 opmerkingen:

Ester zei

En?

Tinne zei

Wat een leuke uitstap naar de dierentuin! En hoe is je controle geweest??? Ik ben echt benieuwd of je in augustug gaat kunnen starten.
groetjes,
Tinne

Louise zei

wat zeiden ze van het draadje? is het eindelijk weg of was dat ook te moeilijk voor die prutsers?