woensdag 28 mei 2008

Net telefoon gehad van uz, ontdooien is goed gelukt! We worden daar straks (13u) verwacht voor de terugplaatsing..

Guy gaat vandaag ook nog eens een sperma-staaltje afgeven om te zien of er iets veranderd is.

Heb trouwens (op eigen houtje) beslist om vanaf vandaag die utrogestan-bolletjes te nemen.... Ik weet wel dat ik niet zelf voor doktertje moet spelen, maar ik heb die toch nog liggen en ik denk niet dat ik daar iets kan mee misdoen?!

Voor de rest gaat alles zijn gewone gangetje! Zijn gisterenavond in 'ons' restaurant gaan eten om nog een aantal gerechten te proeven want binnenkort moeten we de menu voor onze trouw vastleggen. Was allemaal zalig lekker!

Guy is druk bezig met ons terras, zou moeten klaar zijn voor den trouw, en da's nu toch niet zo heel lang meer.. (4 weken ongeveer)

Denk dat de drukste periode er nu zit aan te komen want alles moet nu definitief vastliggen en beslist worden! Maar da's goed, zo kunnen we onze gedachten tenminste ook eens op iets anders zetten

1 opmerking:

Anoniem zei

Yes!

Spannend weer, maar dit hebben jullie weer binnen. Letterlijk en figuurlijk ;)

Succes!
liefs,
Ester