woensdag 14 mei 2008

Eerst en vooral een heel dikke proficiat aan Kata en Arian die ondertussen terug papa en mama geworden zijn! Deze keer van een prachtige dochter!! Geniet maar zo veel mogelijk van jullie kleine wondertje..

Ik heb ondertussen terug bloed laten trekken en de bevestiging gekregen van mijn 'niet-zwanger-zijn'!

Niets nieuws dus...

Volgende week maandag hebben we onze afspraak in Jette! Ga deze week zoveel mogelijk informatie proberen verzamelen over onze pogingen tot nu toe in het uz, zodat ik toch iets in handen heb om hen te tonen die dag.

Ik ben alleen bang dat ik ondertussen al veel te hoge verwachtingen heb van dat gesprek..

We blijven voorlopig ook gewoon verder doen met onze cryo's is het uz. Nog 14 te gaan.. Volgende week maandag terug starten met de ovulatietest! Pogingen volgen elkaar snel op, zo blijft een mens bezig he!

Voor de rest gaat alles zijn gewone gangetje. Genieten van het zalige weer en ondertussen proberen werken in onze tuin. Terras aanleggen want tegen onze trouw hopen we op (nog altijd) mooi weer en willen we kunnen buiten zitten met onze gasten! Veel werk nog dus..

Gaan dit weekend ook onze trouwringen gaan kiezen! Als die gekozen en besteld zijn, zijn de belangrijkste dingen allemaal in orde voor onze grote dag!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hay Elke

Jammer dat deze poging niet is gelukt..zal toch wel een domper voor je zijn.
Zie dat je in Jette loopt :)
Loop zelf oa in Gent, maar doe nu weer eerst een poging in Zwolle.

Ps mag ik je tussen mijn linkjes zetten?

groetjes Kato

Elke zei

Hey Kato

Natuurlijk mag je mij tussen je linkjes zetten!

Ik blijf ondertussen ook wel volgen op jouw blog!

gr
Elke

Anoniem zei

Hé hallo,
Dank je wel voor je reactie op mijn weblog, lief!
Ik ga voor je duimen voor de volgende poging, want dat is alweer snel begrijp ik? Ik zal je blijven volgend....
Liefs doremi

Pobb zei

hey Elke,

ik blijf je trouw volgen maar mn timing is beroerd zie ik al.. te lang niet bij je blog op bezoek geweest... en dan zie ik je rotnieuws...

meid, t is echt droef... ik hoop zeeeer op betere tijden voor jullie!

virtuele hug!

Anoniem zei

hoi Elke,

Grappig, jij gaat nu van Gent naar Jette en ik ga van Jette naar Gent!
De VUB is echt wel een goed ziekenhuis hoor, don't worry.
Het is alleen echt een fabriek en dat vond ik minder. Je bent gewoon een nummer en niemand kent je. En dat was ik helemaal anders gewend in Antwerpen, waar ik eerst zat. De wachttijden zijn ook heel lang en ik heb me doodgeërgerd aan de Patiëntenmonitoring, maar ze krijgen toch maar mooi veel probleemgevallen zwanger (mij helaas niet) en daar gaat het om!

Wanneer kun je beginnen in Jette?
Heel veel succes en ik hoop van harte dat je bij de positieve verhalen gaat horen!! Sterkte.

groetjes Ilse

Elke zei

Hey Ilse

Bedankt voor je reactie! Hou jij ook een blog bij? Ben wel benieuwd naar het verloop van jullie zwangerschapverhaal tot nu toe en natuurlijk ook naar al jullie ervaringen in Jette!

gr
Elke

Anoniem zei

Dag Elke,

bedankt voor je lief berichtje.
Wat moet het voor jou verdomd moeilijk zijn geweest na het overlijden van je moeder..een moeilijk weg, zeker als je nooit echt afscheid hebt kunnen nemen. pjoeh. Ik ben zelf heel spiritueel en weet dat er ook op die manier dingen kunnen gezegd worden.
Heb je het ondertussen wel een beetje een plaatsje kunnen geven.