woensdag 29 augustus 2007

Gek worden in amper 2 weken!

Hopelijk is ons cryo'tje ondertussen goed ingenesteld en klaar om nog lekker lang te blijven zitten!!

Nooit ben ik mij zo bewust van mijn lichaam als tijdens de wachtweken. Elk 'teken' van mijn lichaam wordt door mij volledig geanalyseerd, ontleed, opgezocht op internet om dan uiteindelijk toch nog altijd te twijfelen. Zou dat nu een teken zijn van.... Of is het toch eerder....

Of hoe maak ik mezelf gek in 2 weken tijd?!

Ik tel dus vol ongeduld de dagen af tot volgende week dinsdag!! En hoe dichterbij die dag komt, hoe meer schrik ik krijg dat mijn regels er opeens zullen zijn.

Gelukkig weten we ondertussen wel al dat ons cryo'tje een vechtertje is!! Zal daar dan maar op vertrouwen zeker en 'geduldig' afwachten :)

Geen opmerkingen: