donderdag 23 augustus 2007

Deze morgen telefoontje van uz gehad dat ze ons om 13u15 verwachtten voor een terugplaatsing!! Joepie!!

In het ziekenhuis vertelden ze ons dat ze één embryo zouden terugplaatsen. Een van de 4 was direct na de ontdooiing 'ingestort', de andere 3 waren gaan verder delen maar 2 ervan waren daar na een tijdje mee gestopt...

Dus hebben we nu ons toppertje terug bij ons! Die moet toch wel echt sterk zijn als hij/zij dat hele proces van invriezen en ontdooien overleefd heeft?!

Ik moet deze keer ook helemaal geen medicatie krijgen! Geen vieze bolletjes die je 3 keer per dag naar binnen moet duwen voor mij!! Mijn lichaam zou deze keer alles gewoon zelf doen..

En nu maar hopen dat ons toppertje zich braaf innestelt en dan nog een kleine 9 maand blijft zitten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een supernieuws!!! Top!

Zielig natuurlijk dat nummers 2 t/m 4 zijn afgehaakt, maar wat je zegt, het geeft wel aan hoe kanp het is van die ene om wél door te delen na alle ontberingen.

Leuk he om weer een embryo bij je te hebben? Ik verheug me ook erg op morgen.