vrijdag 28 maart 2008

De dag van het lachende gezichtje!

Gisteren terug de ovulatie test gedaan en er verscheen een lachend gezichtje!! Waarom doen ze dat bij een zwangerschapstest eigenlijk ook niet? Ipv een streep een lachend gezichtje? Is toch veel leuker en ook veel duidelijker..

Heb dan naar het uz gebeld en de terugplaatsing is voor komende dinsdag, de eerste april!!

Ook nog even naar de acupuncturiste gegaan gisteren. Ze voelde aan mijn pols en zei: 'ah, dat is heel goed, je baarmoeder voelt al veel warmer aan'. Is mij een raadsel hoe ze dat aan mijn pols kan voelen maar ja... Er zijn wel meer dingen die ik niet begrijp maar die toch werken. Er zijn ook 3 'klanten' van haar die ook met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig zijn, onlangs zwanger geworden... dus misschien ben ik nu wel de volgende!

Heb ook een aantal instructies meegekregen: veel peterselie eten en vanaf de terugplaatsing geen koffie, opletten met suikers en zuurdesem brood eten. Allemaal goed voor mij, als het maar helpt!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik hoop ook dat jij de volgende bent!!!
Enne, dat lachende gezichtje, dat zie je dan vanzelf wel in de spiegel als de test positief is!
Ik duim weer op volle toeren.