dinsdag 20 september 2011

Nog 1 week te gaan!

Vorige week donderdag hebben we de laatste controle bij de gynaecoloog gehad. Ze weegt ondertussen 2 kilo 800 en da's prefect op schema volgens hem.

Vandaag nog exact 1 week te gaan en dan is het zover! Volgende dinsdag moet ik om 10u binnenkomen en dan zou ze rond de middag geboren worden. Als het gaat zoals bij Nand moet ik dan tot zondag in het ziekenhuis blijven.

Begin toch stilaan wat zenuwen te krijgen voor de bevalling op zich. Ik hoop dat het even vlot gaat als bij Nand en dat ons kindje gezond zal zijn!!

Nand gaat die dag naar Guy zijn zus. Hij heeft daar een nichtje die 3 maand jonger is dan hem dus die zal zich wel amuseren. Zal een heel vreemd moment zijn denk ik.. Nand gaan afzetten en weten wat er te gebeuren staat en dat alles anders zal zijn de volgende keer dat we hem zien.

Deze week moet ik nog de doopsuiker maken. De kleertjes voor de baby liggen klaar om mee te nemen naar het ziekenhuis, alleen die van mij moet ik nog uitzoeken.

2 opmerkingen:

Ester zei

Ik kan me voorstellen dat het heel raar is!

Ik hoop met jullie mee dat het goed gaat en ze gezond zal zijn.

Geniet ondanks de zenuwen nog even van je buik.

liefs en dikke knuffel!
Ester

Marielle zei

Tsjonge. Wat vliegt de tijd!! Raar idee ook dat ik als lezer beide keren heb gelezen dat je zwanger bent en nu ook al bijna 2x bevallen.
Tsjonge.
Succes meid! Het wordt geweldig. Echt waar!