vrijdag 24 juni 2011

Verhuisd en controle

Afgelopen weekend zijn we dan verhuisd! Wat komt er bij zo'n verhuis toch altijd veel kijken.. Maar we zijn blij want het is echt een heel leuk huis met een mooie tuin en in een leuke, kindvriendelijke buurt!

Nog heel veel uitpakwerk maar voor de rest beginnen we het hier al goed gewoon te worden. Nu hopen dat het nog een mooie zomer wordt zodat we ten volle van onze nieuwe tuin kunnen genieten! Volgende week ziet er alvast veelbelovend uit wat dat betreft.

Gisteren ook nog eens op controle geweest en onze meid doet het heel goed! Ze is goed gegroeid en zit zelfs een beetje voor. Mijn gyn verwacht dat ze meer zal wegen bij de geboorte dan Nand toen hij geboren werd. Nu zit ze op 800 gram.

Hij heeft ook gekeken naar die bloedklonter en die is bijna helemaal verdwenen!! Heel goed nieuws dus!

De keizersnee wordt gepland eind september zoals we al gedacht hadden. Binnen 5 weken pas terug op controle nu.

4 opmerkingen:

Edje zei

Geweldig nieuws gelukkig.

Geniet van jullie nieuwe huisje!

karlijn zei

geniet lekker van jullie huisje maar volgens mij gaat dat wel lukken

tinne zei

Super nieuws, veel plezier in jullie nieuwe huisje!
grtjs,
Tinne

anne zei

Ja ik vind het nog altijd verbazend hoeveel werk er bij zo'n verhuizing komt. Ook de hoeveelheid spullen valt tegen, altijd meer dan ik dacht dat ik had ;) Lijkt me trouwens fantastisch om in Ghent te wonen :)