donderdag 13 augustus 2009

Heb vandaag terug naar het uz gebeld! Buikpijn, bloedverlies en het gevoel dat ik mijn regels ga krijgen... Dat lijkt mij toch echt niet normaal nu!

Verpleegster aan telefoon vond het ook raar en zou overleggen met een arts (zelfde assistent waarmee gisteren overlegd werd). Ze belde even later terug en zei dat het zou kunnen dat er niets aan de hand is maar dat het ook een probleem zou kunnen zijn. Hangt ervan af hoe het baarmoederslijmvlies eruit ziet.. Als dat dikker wordt is er geen probleem, anders wel!

Dus moet ik morgen terug gaan voor een echo! Vraag mij alleen af met wat ze het baarmoederslijmvlies van morgen gaan vergelijken, want die 'muts' van gisteren kon het niet goed meten?!

Hoop maar dat er morgen iemand anders de echo doet! Maar ben blij dat ik erop aangedrongen heb en dat ze morgen al gaan verder kijken! En nadat het bloed vandaag nog even teruggekomen was lijkt het nu toch bijna gedaan.. Ik hoop dat het zo blijft!

3 opmerkingen:

Ester zei

Lieve Elke,

Ik ben blij dat je hebt gebeld!

Ik hoop dat ze je goed kunnen helpen morgen en dat ze je zorgen kunnen wegnemen.

Gelukkig is het bloedverlies bijna gestopt.

Wees alert en zorg goed voor jezelf!

Ik denk aan jullie!
liefs,
Ester

Louise zei

Hoi Elke,

Hopelijk krijg je vandaag geruststelling. Het zit je ook weer niet mee met allerlei onkundige beginners zeg...

Succes!

Anoniem zei

Dag Elke, je kent me niet, maar ik lees al een tijdje mee via het blog 'onze grote wens'.

Ik was zelf ook in behandeling in het UZ en had voor de echo bij de laatste behandeling waarschijnlijk diezelfde 'muts' als jij... ze kon er werkelijk niets van en het gestuntel werkte serieus op mijn zenuwen zeg !!

Na een heel aantal behandelingen zijn we uiteindelijk toch zwanger.
Ook het echo apparaat kon ze maar met moeite hanteren !

Ik begrijp zeer goed hoe je je moet voelen. En vooral nu de profs. met vakantie zijn.
Ik hoop dat alles goed mag verlopen !

Groetjes LieN