woensdag 14 januari 2009

klauteren

Ik heb even diep gezeten maar ondertussen gaat het alweer een heel stuk beter!

Het blijft nog altijd heel jammer en heel frustrerend dat ze zolang gewacht hebben om iets aan die vleesboom te doen, want nu zijn al onze cryo's op en wat hadden we er gigantisch veel zeg in het begin..

Dus moeten we na die operatie helemaal opnieuw beginnen, en daar zie ik best wel tegenop.. En dan vooral nog tegen de maanden dat we zullen moeten wachten voor we nog eens een poging kunnen doen, want dat zal dan wel ergens in mei of juni pas zijn, en da's lang!!

Maar het is nu eenmaal zoals het is he en daar is niets aan te doen! De realiteit is er en hoe stom of lastig of wat dan ook die realiteit ook mag zijn, we moeten het er mee doen en daarmee verder gaan..

Zit denk ik al een beetje te lang thuis na te denken, ben precies een filosoof geworden ofzo:)

Maar eerst dus nog even afwachten wat vrijdag brengt.. Dan doen ze terug een echo en gaan ze bloed trekken. Als ons embryo'tje nog niet weg is tegen dan ga ik vragen om een curettage te doen. Dat lijkt mij de enige manier om zeker te zijn dat alles mooi weg is tegen februari...

Maar ik hoop stiekem dat het niet nodig zal zijn, want ik heb best wel al veel bloed verloren! Vorige vrijdag ben ik dan met alle medicatie gestopt en al heel snel daarna begon het bloedverlies... Dus misschien is alles al bijna weg nu? Of is dat gewoon wishfull thinking en kan dat helemaal niet?! Ik heb geen idee, ik hoor het vrijdag wel!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Elke,
Bij mijn eerste vroege miskraam, rond 20 dagen na punctie is bij ook alles vanzelf weggegaan. Ik hoop dat dat nu bij jou ook zo zal zijn, gezien je bloedverlies denk ik wel.
In ieder geval succes en sterkte!
Gr, Marijke

Pobb zei

ja verrassend he hoe veerkrachtig je bent... maar diepe dalen zijn het he? Ik weet t niet Elke of 't vanzelf weg gaat door te bloeden..ik denk haast van wel... ik hoop t maar, dat scheelt toch een hoop rotgevoel weer bij zo'n ingreep... he en waarom moeten jullie lang wachten eigenlijk? Tot je geopereerd wordt aan die vleesboom of duurt het erna zo lang? en waarom?

nahja doe ondertussen heeeel lief voor jezelf en elkaar... dikke x

Unknown zei

Elke,

Ik weet niet wat te zeggen. Ik vind het heel heel heel erg wat jou is overkomen. Het moet vreselijk zijn. Waarom toch hé?
Ik hoop dat het idd vanzelf weggaat.
Ik wil je ook veel sterkte wensen en wens je veel moed om door te gaan!

Liefs,

Bokje