dinsdag 2 december 2008

Brillen enzo..

Deze morgen naar uz geweest voor een echo! Zag er allemaal goed uit, baarmoederslijmvlies is dik genoeg dus mag ik vandaag ook starten met de utrogestan!

En de terugplaatsing is nu vrijdag al! Verschiet er elke keer van hoe snel dat gaat met medicatie!

Ze bellen dan rond 8u om te zeggen hoe het ontdooien gegaan is en afhankelijk daarvan gaat het door of niet...

Was wel beetje raar, de gedachte dat dit onze laatste cryo's zijn!! We hebben die gewoon allemaal al teruggeplaatst gekregen... Zonder het gewenste resultaat...

Ik heb ook niet echt veel hoop gezet op deze laatste 2... We zien wel hoe het loopt!!

Voor de rest geen speciaal nieuws, behalve dat ik moet brillen! Ben vorige week naar 't medisch onderzoek geweest (moet elk jaar voor 't werk) en daar schrokken ze ervan hoe fel mijn ogen achteruit gegaan zijn sedert de vorige keer..

Ze hadden mij aangeraden om eens naar de oogarts te gaan. Dus vandaag heb ik mijn ogen laten testen en ik moet een bril beginnen dragen... Ik word echt oud:)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Join de brillenclub dan maar hè? Hoewel ik gezwicht ben voor lenzen... tja...

Maar vrijdag... dan lopen we inderdaad helemaal gelijk op! Dan hoop ik ook op hetzelfde resultaat en wel het positieve!
Ben benieuwd of we de testdag dan ook op dezelfde dag hebben....

Sterkte meis!
liefs,
Ester

Unknown zei

Spannnend weer. Veel succes hé meid. Misschien is het beter niet te veel te hopen en krijg je dan een onverwachts maar super gewenst cadeautje! Laat de sint maar zijn best doen!

En wat het brillen betreft: bril voor dichtbij te zien of voor ver?

Bokje

Anoniem zei

Ha welkom in brillenland, draag zelf ook een bril. (als ik werk en tv kijk)

Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en de tp door mag gaan. En ook hoop ik dan bij jou na twee weken te mogen lezen dat je een positieve test hebt!!

Liefs An