maandag 23 juni 2008

Afgelopen weekend hebben zowel Guy als ik onze 'vrijgezellendag' gehad!

Was leuk! Geen cliché vrijgezellendag met verkleden en opdrachtjes en veel drank, maar gewoon een hele namiddag en avond genieten van gezellig samen zijn onder vrouwen. Lekker eten, naar sex and the city, en vooral gezellig babbelen en herinneringen ophalen! Ik heb ervan genoten..

En Guy is dan op zijn beurt met de mannen iets avontuurlijks gaan doen: gaan raften in Frankrijk! Ook hij heeft genoten en kwam moe maar gelukkig thuis..

Nog 4 keer slapen en het is zover! Maar ik heb geen stress, nog niet tenminste..

Wat onze zwangerschapspogingen betreft, we gaan deze maand toch niet overslaan! Deze morgen deed ik de ovulatietest en even later verscheen het lachend gezichtje. Gebeld naar uz en zondagmorgen zou de terugplaatsing zijn.

Als kersvers getrouwd koppel ons kindje gaan ophalen, het zou zo mooi zijn:)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh Elke, het heeft vast zo moeten zijn, dit wordt hem gewoon zondag! Ik weet het zeker.
Maike

Anoniem zei

Oh, meis, dat klinkt als super goed!

Ik ga duimen!
liefs,
Ester

Anoniem zei

Inderdaad, zo moet het zijn. Dit moet jullie kindje worden!

Anoniem zei

Dat klinkt heel goed, ik denk ook dat dit 'm wordt! Alvast een hele fijne trouwdag!!!
Liefs doremi

Anoniem zei

is morgen nou de Grote Dag????
Alvast heeeeeeeeeel veel plezier gewenst!
Ben je al zenuwachtig??

Ik streek op de avond voor ons huwelijk nog even snel de witte kleertjes voor de bruidskindjes. Kwam er 2x een dikke bruine vlek uit mijn strijkijzer!! Hoop dat jij van dit soort stress gespaard blijft en dat alles helemaal geweldig wordt :-)
Maar kan niet missen! Ik vind het nog steeds de allermooiste dag uit mijn leven! Dus: geniet met volle teugen!!!

liefs, Ilse

Anoniem zei

vandaag de TP, heel erg veel succes, dit gaat hem worden

Flo zei

Van harte gefeliciteerd kersvers getrouwde mevrouw! Hoop dat jullie geweldige dagen hebben gehad en een succesvolle TP afgelopen zondag (update update!).

Dikke felicitatiezoen van Flo