vrijdag 1 februari 2008

Aftellen naar maandag

Vandaag heb ik verteld op 't werk dat ik zwanger ben! Niet omdat ik het per se al aan iedereen wil vertellen maar omdat het moest... Ik mag namelijk mijn werk niet blijven doen, wegens tbc-gevaar.

Tegen maandag zal mijn afdelingshoofd uitgezocht hebben hoe het verder moet. Wat ik wel en vooral wat ik niet meer mag doen. Moet ook een afspraak krijgen bij de arbeidsgeneesheer.

Ik hoor het maandag wel allemaal!

Nu ben ik vooral ongelofelijk aan het aftellen naar die echo! Ik durf bijna nog niet blij te zijn... het is ook allemaal zo raar gegaan... vraag mij af wat die bloeding dan wel was enzo.. en mijn progesteronwaarde is wat aan de lage kant dus moet ik terug 3 keer per dag die vieze bolletjes (utrogestan) nemen...

Ik hoop dat het er maandag allemaal goed uitziet! Dat de gynaecoloog ons kindje (of onze kindjes) ziet en dat ze op de juiste plek zitten en alles in orde is!!

Heb nog nooit zo uitgekeken naar het einde van het weekend als nu!

Het zal nog te vroeg zijn om het hartje te horen maar op donderdag 14 februari hebben we terug een echo, deze keer in het uz bij de prof die de terugplaatsing deed.

Eigenlijk moesten we gewoon wachten tot dan voor de eerste echo maar omdat ik gerust gesteld wil worden heb ik voor nu maandag zelf al een afspraak gemaakt voor een echo bij mijn eigen gynaecoloog!!

Geen opmerkingen: