zaterdag 8 december 2007

Deze morgen terug naar uz geweest. Mijn eitje was ondertussen al flink gegroeid (van 14 naar 19 mm). Moest na de echo ook nog even in een potje plassen om te zien of ik vandaag mijn eisprong zou hebben... Test was negatief dus moest ik vanavond een inspuiting met pregnyl krijgen en zal de terugplaatsing voor vrijdag zijn!! (was de test positief geweest, dan zou ik vandaag mijn eisprong gekregen hebben, was er geen medicatie nodig en was de terugplaatsing voor woensdag geweest).

Ze bellen ons dan vrijdag 's morgens om 8u met goed of slecht nieuws. Vind dat ontdooien toch wat verwarrend... Vandaag vertelden ze ons dat ze er eerst 4 gaan ontdooien en moesten ze zien dat er geen enkele verder gaat delen, dan ontdooien ze er gewoon nog een paar?!

Da's de eerste keer dat ik hoor dat dat kan! Vraag mij af waarom ze dat de vorige keer dan ook niet gedaan hebben? Toen bleef er de eerste keer geen enkele van de 4 over en moesten we een maand wachten tot ze de volgende 4 ontdooiden.

Heb dan deze avond terug pregnyl gekregen, vind dat toch een redelijk pijnlijk spuitje, krijg altijd zo een branderig gevoel tijdens het inspuiten.

Verpleegster was wel heel lief, was tijdens de vorige poging ook een keer geweest en ze vroeg hoe het afgelopen was met die poging.. Heb haar dan verteld dat het niet gelukt is en ze klonk echt teleurgesteld voor ons! Vond het wel lief dat ze zo meeleeft met ons (ook al kent ze ons eigenlijk niet!)

Geen opmerkingen: