zondag 9 september 2007

Babyboom

In onze nabije omgeving zijn heel wat mensen op dit moment zwanger. Was altijd wel even confronterend om te horen dat het bij hen precies als bij toverslag lukte terwijl wij er zoveel moeite voor moeten doen om dan nog niet zeker te zijn van het resultaat...

Maar al snel liet ik die gedachte varen en bedacht ik dat een zwangerschap nog altijd 9 maand duurt en ik - tegen de tijd dat iedereen zou bevallen - zelf tenminste ook wel zwanger zou zijn....

Niet dus!!

Dit weekend is de babyboom officieel begonnen en there 's more to come!

Terug tegenstrijdige emoties dus (beetje zoals tijdens die wachtweken) langs de ene kant ben ik heel erg blij voor hen maar langs de andere kant doet het ook wel wat pijn... Want dit geluk willen wij ook zo graag...

Ben blij dat ik tenminste in mijn achterhoofd kan houden dat we nu toch ook bezig zijn met onze volgende poging en dat het deze keer misschien zelfs goed gaat!!

Geen opmerkingen: